Jak zbudować silną markę online? Niezależnie od branży, rodzaju świadczonej usługi czy oferowanego produktu wszystkim przedsiębiorcom zależy na sprzedaży, stałym napływie klientów oraz dobrej renomie, która zapewnia reko
Osiągnięcie większej skuteczności leków przy jednoczesnej redukcji skutków ubocznych związanych z ich przyjmowaniem jest podstawowym celem naukowców opracowujących innowacje w onkologii. Ogromne na
Komfort akustyczny na home office Przez wybuch pandemii, nową normalnością stała się praca zdalna z domu. Dla niektórych był to powód do radości, dla innych wręcz przeciwnie. Jednak można zgodzić się w jednej kwestii ー
Już nie tylko wielkie korporacje technologiczne, lecz także sektor publiczny rozwija i coraz częściej wykorzystuje sztuczną inteligencję – wynika z raportu „Iloraz sztucznej inteligencji”. P
Co piąta firma w Polsce z powodu pandemii COVID-19 zwiększyła budżet na cyberbezpieczeństwo – wynika z badania zleconego przez Fortinet firmie ARC Rynek i Opinia. Najwięcej środków przeznaczono na zakup nowych rozwiązań och
Przestrzeń kosmiczna jest niezbędna dla współczesnego handlu, odkryć naukowych i obrony narodowej. Utrzymanie świadomości kosmicznej w przestrzeni cislunar, czyli przestrzeni między Ziemią a Księżycem,
Praca hybrydowa i wyzwania dla cyberbezpieczeństwaW 2020 roku wiele firm musiało wprowadzić w nagłym trybie zmiany w swoim modelu działania, zaś dla wielu normą stała się praca zdalna. Kiedy pandemia COVID-19 ustąpi, niektó
Informacja prasowa09/09/2021Jedna z największych litewskich firm IT wchodzi na polski rynek. Na początek chce zatrudnić ok. 100 doświadczonych inżynierów w modelu stacjonarno-zdalnymNFQ, litewski po
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Innowacyjna medycyna potrzebuje kobietKobiety stanowią zaledwie jedną trzecią absolwentów kierunków przyrodniczych, technicznych, inżynieryjnych i matematycznych w Europie, jednak tylko 15,5% założycielek nowych firm kontynuuj