Projekt umożliwia nam współpracę z Uniwersytetem w Janinie (Grecja), Politechniką Mediolańską (Włochy), BioIRC- Bioengineering Research and Development Center (Serbia), Uniwersytetem w Patras (Grecja), Uniwersytetem w Montpelli
Innowacja dzięki edukacji – 3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowych Technologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów […]
Informacja prasowa Toruń, 9 września 2021 r. Noctiluca członkiem Polskiej Platformy Technologicznej Fotoniki Noctiluca, dynamicznie rozwijająca się spółka technologiczna z branży wyświetlaczy, dołączyła do Polskiej [&hellip
Przestrzeń kosmiczna jest niezbędna dla współczesnego handlu, odkryć naukowych i obrony narodowej. Utrzymanie świadomości kosmicznej w przestrzeni cislunar, czyli przestrzeni między Ziemią a Księżycem,
Największym wyzwaniem dla przedsiębiorstw w czasie przechodzenia na pracę zdalną było zapewnienie pracownikom odpowiedniego sprzętu do pracy, jak np. laptopów (45% wskazań), a następnie zdalna instalacja odpowiedniego oprogram
Doktorzy dobrze sobie radzą na rynku pracy! Nowe dane systemu ELA • W październiku tradycyjnie rozpoczyna się rok akademicki. Z tej okazji po raz pierwszy […]
W 2020 roku Nagroda Nobla w dziedzinie fizyki trafiła do trójki badaczy zaangażowanych w badania związane z wyjaśnieniem fenomenu czarnych dziur. Komitet docenił duet naukowców odpowiedzialnych za obs
Nowoczesny kriomikroskop elektronowy już w Krakowie! Uniwersytet Jagielloński (UJ) kupił, unikalny w skali całego kraju, nowoczesny kriomikroskop elektronowy GLACIOS (Thermo Fisher Scientific) z detektorem Falcon […]
Zdarza się, iż odwiedzane przez turystów miejsca o znaczeniu historycznym, pola bitew, miejsca egzekucji, zabytkowe nekropolie, przez to że są zlokalizowane na terenach ogólnodostępnych, często z dala od siedzib ludzkich, mog�
Tematyka konferencji obejmuje takie zagadnienia jak strategia i komunikacja marki, biznesowe działania w mediach społecznościowych, prawne uwarunkowania działań online, filary budowania reputacji marki.