BIZNES Edukacja

Case study "belVita. Od insightu do konceptu marki'

Case study "belVita. Od insightu do konceptu marki'
„belVita. Od insightu do konceptu marki” to najnowsze case study typu harwardzkiego opracowane przez questus Learning Solutions – bank biznesowych case studies, którego autorem jest firma questus – Akredytowanego Centrum brytyjskiego The Chartered Institute of

Data publikacji: 2017-03-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Case study "belVita. Od insightu do konceptu marki'
Kategoria: BIZNES, Edukacja

„belVita. Od insightu do konceptu marki” to najnowsze case study typu harwardzkiego opracowane przez questus Learning Solutions – bank biznesowych case studies, którego autorem jest firma questus – Akredytowanego Centrum brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Case study "belVita. Od insightu do konceptu marki' BIZNES, Edukacja - „belVita. Od insightu do konceptu marki” to najnowsze case study typu harwardzkiego opracowane przez questus Learning Solutions – bank biznesowych case studies, którego autorem jest firma questus – Akredytowanego Centrum brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

„belVita. Od insightu do konceptu marki” to najnowsze case study typu harwardzkiego opracowane przez  questus Learning Solutions – bank biznesowych case studies, którego autorem jest firma questus – Akredytowanego Centrum brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Wykorzystanie materiału na zajęciach, warsztatach czy szkoleniu pozwala w ciekawy sposób wyjaśnić odbiorcom istotę insightów konsumenckich, trendów rynkowych, czy budowania konceptu marki. Ogół zagadnień merytorycznych wpisano w historię z życia wziętą, opowiedzianą ustami bohatera – belVity, marki pożywnych ciastek śniadaniowych. Opowieść jest autentyczna, dzięki czemu treści angażują odbiorców i ułatwiają im przełożenie zagadnień teoretycznych na rzeczywistą praktykę biznesową.

 Opracowanie, złożone z studium w formie tekstowej oraz filmowej, zawiera również Tutor Manual – instrukcję dla prowadzącego zajęcia, która sugeruje przebieg zajęć, podaje przykłady ćwiczeń, a także dostarcza bazę teoretyczną omawianych zagadnień.

Materiał przeznaczony jest dla wykładowców akademickich, trenerów biznesu oraz osób odpowiedzialnych w firmach za rozwój pracowników. Udostępniany jest bezpłatnie na stronie www.questus.pl/ls/case-studies

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Case study "belVita. Od insightu do konceptu marki' BIZNES, Edukacja - „belVita. Od insightu do konceptu marki” to najnowsze case study typu harwardzkiego opracowane przez questus Learning Solutions – bank biznesowych case studies, którego autorem jest firma questus – Akredytowanego Centrum brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.
Hashtagi: #BIZNES #Edukacja

A to już wiesz?  5 lat programu Start do Kariery

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy