Data publikacji: 2014-03-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IMAGINE zachęci do studiowania w Łodzi
Kategoria: BIZNES, Edukacja
Agencja interaktywna IMAGINE wygrała konkurs na opracowanie informatora programu „Młodzi w Łodzi” zachęcającego do studiowania w Łodzi.
Agencja interaktywna IMAGINE wygrała konkurs na opracowanie informatora programu „Młodzi w Łodzi” zachęcającego do studiowania w Łodzi.
W styczniu 2014 roku Prezydent Miasta Łodzi ogłosił konkurs na „Opracowanie projektu informatora programu Młodzi w Łodzi zachęcającego do studiowania w Łodzi”. Komisja Konkursowa spośród czterech zgłoszonych prac najwyżej oceniła projekt autorstwa agencji IMAGINE.
– Ogromnie się cieszę, że nasz projekt zwyciężył w konkursie na projekt informatora programu „Młodzi w Łodzi”. Ta wygrana to dla nas z jednej strony potwierdzenie jakości warsztatu pracy agencji IMAGINE, a z drugiej to wspaniała możliwość osobistego udziału w promocji naszego miasta oraz łódzkich uczelni pośród młodych ludzi w całej Polsce – mówi Filip Iwański, właściciel łódzkiej agencji interaktywnej IMAGINE.
Zadaniem agencji IMAGINE będzie opracowanie treści merytorycznej oraz wykonanie i przygotowanie do druku projektu graficznego informatora programu „Młodzi w Łodzi” zachęcającego do studiowania w tym mieście.
Więcej informacji: http://mlodziwlodzi.pl
* * *
IMAGINE to agencja interaktywna z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji e-marketingowej i projektowania graficznego. Specjalizuje się w działaniach z zakresu wsparcia sprzedaży, pozycjonowania marki w internecie, promocji w sieci oraz identyfikacji wizualnej.
Do grona klientów IMAGINE należą: MultiBank, mBank, BRE Bank, Orange, TP SA, Ruch SA, Rossmann, Sklepy Komfort, Bisnode, Confluentia Group, Pharma Care, Henkel, Mitsubishi, Hasbro. Więcej informacji: www.imagine.am
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Edukacja