Data publikacji: 2016-04-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mała Lingua dołączyła do PWN
Kategoria: BIZNES, Edukacja
Wydawnictwo Szkolne PWN dokonało zakupu ogólnopolskiej sieci szkół językowych dla dzieci i młodzieży Mała Lingua & Lingua Teens Space. Decyzja jest efektem rozwijania strategii Grupy PWN, która zakłada jednoczesny rozwój w obszarze wydawniczym oraz usługowym.
Wydawnictwo Szkolne PWN dokonało zakupu ogólnopolskiej sieci szkół językowych dla dzieci i młodzieży Mała Lingua & Lingua Teens Space. Decyzja jest efektem rozwijania strategii Grupy PWN, która zakłada jednoczesny rozwój w obszarze wydawniczym oraz usługowym. Z dniem 31 marca firma Mała Lingua & Lingua Teens Space formalnie stała się członkiem Grupy PWN oraz spółką Wydawnictwa Szkolnego PWN.
Realizując misję edukacji przez całe życie, kierujemy działania biznesowe również na obszar usług edukacyjnych. – mówi Dorota Twarowska, Prezes Zarządu Wydawnictwa Szkolnego PWN – Zakup sieci szkół języków obcych Mała Lingua doskonale wpisuje się w przyjętą przez nas strategię. Języki obce to jedna ze specjalizacji naszego wydawnictwa a zarazem jeden z kluczowych obszarów rozwoju współczesnej edukacji.
Wydawnictwo Szkolne PWN, które publikuje podręczniki do nauki języków obcych od blisko 20 lat, stworzyło kompleksową ofertę materiałów edukacyjnych dla szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych, a także publikacje dla przedszkolaków. Obecnie bazując na doświadczeniu oraz wiedzy PWN, wydawnictwo angażuje się w projekt rozwijania szkół języków obcych, gdzie uczniowie mogą doskonalić swoje umiejętności językowe w przyjaznym, otwartym środowisku.
Mała Lingua & Lingua Teens Space to wyspecjalizowana sieć szkół języków obcych, posiadająca blisko 200 punktów. Zajęcia oparte są na autorskiej metodzie nauczania, która została opracowana przez Prezes Zarządu i założycielkę szkół Mała Lingua – Monikę Ferreira. Metoda otrzymała wyróżnienie Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Komisji Europejskiej do spraw wielojęzyczności, za jakość i innowacje w nauczaniu. Stosowanie autorskiej metody w szkołach Mała Lingua podnosi skuteczność nauczania dzięki technikom, które angażują różne predyspozycje uczniów, w myśl teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Efektem jest umiejętność formułowania wypowiedzi pełnozdaniowych już na wczesnych etapach edukacyjnych.
Mała Lingua dysponuje siecią blisko 200 punktów na terenie całej Polski i cały czas dynamicznie się rozrasta. – mówi Dorota Twarowska – Autorska metoda, stosowana w szkołach Mała Lingua, stawia na – tak ważną w nauce języków – umiejętność komunikacji. To prawdziwy sukces, doceniony przez MEN i Komisję Europejską do spraw wielojęzyczności.
PWN – uznane w 2015 roku za Qltową Markę, przez redakcję Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz redakcję portalu ForumBiznesu.pl – stale rozszerza swoje działania, rozwijając ofertę również w nowych segmentach. Efektem synergii z siecią szkół Mała Lingua jest połączenie wiedzy, doświadczenia i potencjału obu firm w celu tworzenia przestrzeni do nauki, dostosowanej do indywidualnych potrzeb każdego uczącego się.
Włączenie do Grupy PWN pozwoli nam na skorzystanie z renomy, jaką cieszy się marka PWN, będąca synonimem jakości i prestiżu w obszarze wydawniczym oraz usługowym – mówi Monika Ferreira, Prezes Zarządu i założycielka szkół Mała Lingua – Współpraca z PWN nie tylko da nam możliwość połączenia doświadczeń, ale także umocni realizację naszej długofalowej strategii rozwoju sieci szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży. Działalność szkół, oparta na zasadzie franczyzy, to również propozycja dla nauczycieli języków obcych, otwartych na współpracę.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Edukacja