Data publikacji: 2020-02-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Startuje archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Kategoria: BIZNES, Edukacja
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab!
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab!
Homebook.pl rozszerza swoją działalność o projekt edukacyjno-szkoleniowy skierowany do architektów i projektantów wnętrz. Specjaliści platformy podzielą się wiedzą z zakresu marketingu i brandingu, wspierając osoby prowadzące własne pracownie w budowaniu silnej marki oraz skutecznej komunikacji z klientami.
– Archilab to inicjatywa powstaÅ‚a w celu uzupeÅ‚nienia wiedzy, której brakuje na kierunkach ksztaÅ‚cÄ…cych przyszÅ‚ych projektantów i architektów wnÄ™trz. Nasi eksperci wezmÄ… pod lupÄ™ wszystkie aspekty pozaprojektowe, zwiÄ…zane z dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… pracowni – od wprowadzenia marki pracowni na rynek, po jej promocjÄ™ wÅ›ród potencjalnych i aktualnych klientów – mówi Zuzanna Dominów, Relationship Manager Homebook.pl.
Projekt archilab stanowi odpowiedź platformy na potrzeby zarówno tych architektów i projektanów, którzy dopiero rozpoczynają swoje zmagania w branży, jak i tych, których debiut mają już dawno za sobą. Celem programu jest stworzenie kompendium elementarnej wiedzy z zakresu budowania profesjonalnego portofolio, negocjacji, promocji pracowni za pośrednictwem zewnętrznych kanałów i własnych mediów społecznościowych. To zestaw bardzo praktycznych umiejętności, których znajomość jest kluczowa w prowadzaniu biznesu w branży architektonicznej.
– Porady specjalistów to, obok wyszukiwarki produktów oraz inspirujÄ…cych aranżacji, jeden z głównych filarów Homebook.pl. Tym razem doradzać bÄ™dziemy profesjonalistom, koncentrujÄ…c siÄ™ na potrzebach najważniejszej grupy naszych użytkowników – architektów i projektantów, którzy na Homebooku dzielÄ… siÄ™ efektami swojej pracy, dostarczajÄ…c inspiracji caÅ‚ej spoÅ‚ecznoÅ›ci. Tym bardziej cieszymy siÄ™, że możemy wspierać tÄ™ grupÄ™ poprzez stworzenie dodatkowej przestrzeni dla jej rozwoju – podsumowuje Zuzanna Dominów.
W ramach projektu architekci i projektanci bÄ™dÄ… czerpać wiedzÄ™ z publikacji szkoleniowych (artykułów, instrukcji graficznych i materiałów video) dostÄ™pnych na platformie oraz podczas dedykowanych spotkaÅ„. DziaÅ‚ania w ramach archilab-u zostaÅ‚y przewidziane na caÅ‚y rok 2020. Program zakoÅ„czy konkurs skierowany do mÅ‚odych architektów i projektantów (do 30. roku życia) na realizacjÄ™ projektu w kategoriach: I – wnÄ™trza mieszkalne, II – wnÄ™trze publiczne.
Homebook.pl to platforma podpowiadająca, jak krok po kroku stworzyć wymarzony dom. Pod jednym adresem znajduje się oferta większości sklepów i marek wnętrzarskich, baza wyjątkowych inspiracji oraz wskazówki architektów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Edukacja